.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با واحدهای صنفی متخلف در طرح یارانه ها برخورد می شود

معاون برنامه ریزی استانداری مازندران با اشاره به اینکه اجرای قانون هدفمندی از سیاست های نظام است اظهار داشت: با واحدهای صنفی متخلف در اجرای هدفمندی یارانه ها برخورد می شود.پ

به گزارش خبرنگار مهر، ولی الله فرزانه عصر یکشنبه در جلسه ستاد هدفمندی یارانه ها در استانداری مازندران افزود: اجرای قانون هدفمندی از سیاست های نظام است و افرادی که موافق دولت نیستند هم باید با سیاست های نظام همسو باشند.

وی اظهار داشت: رسانه ها می توانند نقش مهمی در اجرای قانون هدفمندی داشته باشند و بدین جهت از آنها تقاضای همکاری داریم.

فرزانه با اشاره به اینکه از تشکل ها برای تنظیم بازار تقاضای همکاری داریم تصریح کرد: سعی بر این است که قانون هدفمندی با همکاری اصناف در کشور اجرا شود.

وی با بیان اینکه با اجرای قانون هدفمندی، منافع دلالان و واسطه ها به خطر می افتد یادآور شد: یکی از چالش های اجرای قانون هدفمندی شاید کارشکنی همین افراد باشد که تعدادشان در کشور کم است و به شدت با این افراد برخورد می کنیم.

فرزانه گفت: اخطاری به بعضی شرکت های عرضه مواد غذایی که بدون دلیل افزایش قیمت داشته اند داده شده و چنانچه توجه نکنند تعزیرات حکومتی وارد شده و با همکاری رسانه ها اسامی آنها را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

وی تصریح کرد: به هر میزان که تعزیرات حکومتی آمار کمتری در تخلف ها داشته باشد موجبات خوشحالی ما است چراکه بیانگر این است که اصناف با این حوزه همکاری می کنند.

معاون برنامه ریزی استانداری مازندران یادآور شد: همه دستگاه های اجرایی استان آمادگی کامل را برای اجرای قانون هدفمندی دارند و دبیرخانه ستاد هم به صورت شبانه روزی پاسخگوی مردم است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.